Bağkur borcumuz katlanıyor!

2005 İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi At Antrenörlüğü Mezunu bir arkadaşımız anlatıyor:
"Kendisi siteye Alayel nickiyle yorum bırakmıştır."

An itibarıyla 2.200 TL borcum birikmiş bulunmakta. Onu da bir arkadaşım vasıtasıyla yeni öğrenmiş bulunmaktayım. Şu ana kadar ne bir imza atmış ne de bu işten bir kuruş kazanabilmiş değilim. Uğraşıp didinip pes! diyerek başka bir bölümde okumaya başlayana dek de bu işle ilgili yaptığım tek şey seneden seneye (ki 2007 de yaptırmamıştım nerden halt ettimde 2008 de vizeleteceğim tuttu) lisansı vizeletmekti. Ve sürpriz nurtopu gibi bir borç! ne ödeyecek gücüm var ne de gelirim. İşin kötüsü borç katlayarak artıyor ve (öğretmenlik okuyorum) ileride emekli sandığından emekli olmaya kalktığımda bu katlanmış (o zamana kadar dağ olmuş) borcu ödeyemezsem emekli sandığından emekli olamıyormuşum , bir diğer hoş yanı da icra gelebiliyormuş.... Hapse kadar yolu vardır heralde bunun...Kim bilir... Öyle ya, hatamız büyük bu bölüme girerek! çok büyük hemde! sonuç olarak bağkur kaydımı nasıl kapattırabilirim diye ant derneği, teknik büro, hipodrom müdürlüğü,hipodrom genel müdürlüğü, bağkur bakırköy şubesi hepsiyle görüştüm... Net bir çözüm veya çıkış yolu öneremiyorlar, antrenörler derneği bu konuda bir çözüm araştırdıklarını söylediler. Ama bu arada borç farkı hergeçen metre artırıyor? Bağkur - Bakırköy şubesi şöyle bir yöntem önerdi, lisansı iptal ettirip (lisans falan umrumda değil bu saatten sonra) mevcut biriken borcuda ödemekmiş. Borç ödemezse bu seferde o, ayda yüzde 7 gibi sert bir tempoyla faiz olarak eski borcu artıyormuş çünkü. Benim son olarak öğrenebildiklerim bunlar.

MSN Adresim:  alayel2009@hotmail.com  Sizde msn bırakabilir ya da ekleyebilirsiniz.
birbirimizle haberleşelim çözüm yolları arıyalım ...
Ne de olsa kader ortağıyız... Bir zamanlar yaptığımız büyük hatanın kader ortakları... 
Dedim ya, hemde çok büyük!

3 Response to "Bağkur borcumuz katlanıyor!"

  1. Adsız says:

    borcumuzun olmaması için ne yapalım.yani ne olunca borcumuz oluyo

    Adsız says:

    Ben 2010 için vize yaptırmadım ve şu anda terk etmiş sigortalı olarak gözüküyorum. Yani borcum artık(borcun faizi dışında o da aylık 30 tl gibi bişi)sabitlendi 3250 civarında. Onu da bi şekilde ödemeye bakıcaz heralde bilemiyorum.

    msn uyarı says:

    Uzun zamandır yukarıdaki mail-msn hesabıma giremiyorum, artık hacklendi mi ne oldu bilmiyorum...dolayısıyla yukardaki mail adresim iptal. Aslında ilgilenen arkadaşımız o msn adresini tamamen kaldırsa daha sağlıklı olur sanırım. Ekleyen ya da ekleyecek arkadaşlar varsa uyarıyım dedim.

Yorum Gönder

Eğer Blogger üyesi değilseniz, Yorumlama biçimi yazan bölümden Adı/URL seçeneğini seçin. Açılan kutucuktaki URL bölümünü boş bırakabilirsiniz. Bir web sayfanız ya da blogunuz varsa oraya yazabilirsiniz.

Yorumunuz:

Powered by Blogger