Umutsuzluk üzerine...

2005 İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi At Antrenörlüğü Mezunu bir arkadaşımız anlatıyor:
"Kendisi siteye Alayel nickiyle yorum bırakmıştır."

Son olarak da bu bölümü hali hazırda kazanmış yeni başlamış öğrencilere de bir iki kelime de olsa etmek istiyorum. Biliyorum muhtemelen yazıyı okuyunca epey karamsarlığa kapıldınız ama gerçekten ama gerçekten ne pahasına olursa olsun ben bu işi yapıcam diyorsanız gerçekten az (!) olan ihtimalleri zorlamaktan başka çare yok. (bu noktada ufak bir notla, özellikle bayanlar için hipodrom ve yarıştan ziyade binicilik kulüplerini önerebilirim ama yine de çok fazla birşey ummamalısınız)
Ne diyebilirim belki bizim göremediklerimiz de olmuştur kim bilir..
Ancak henüz daha yaşınız gençse ve yeniden sınava hazırlanıp kazanıcak gücünüz varsa, iyiliğiniz için şunu öneriyorum ki bu da bu seneyi de es geçip seneye, yani mezun olduğunuz yıl sınava girmeniz.
( Bir sonraki yıl okul puanı düşüyor çünkü bildiğim kadarıyla bu sene yerleştiğiniz için...)
Bunun içinde biraz kasıp 2. sınıfı ve ÖSS hazırlığı beraber yürütmeniz gerekmektir.Veya seneye okulu bırakıp sadece sınava yoğunlaşmak.

"Ne diyim ki başka" kısmetiniz bol olur inşallah, birşekilde bir faydam olur diye klavyenin tuşlarını eşeleyip duruyorum ama türkçem tükendi sanırım... Her şekilde hayırlısı olsun adınıza.

8 Response to "Umutsuzluk üzerine..."

  1. Serdar Kaya says:

    Merhabalar, devam zorunluluğunun olup olmadığı hakkında nasıl bilgi alma şansımız var size nasıl ulaşabilirim bilmiyorum. Bölümde devam zorunluluğu ne derece ?

    Fırat üniversitesinde okudum ben. Devam zorunluluğu her dönem için %70

    Adsız says:

    bn birinci sınıfı yeni bitirdim ve şu ana kdar 3 tane iş buldum.evde oturupta hadi qel çalış denmesini beklemezseniz qüzel bir meslek bence.

    yezda says:

    at antoronurlugunden mi bahsediosunz ben lise son siniftaym kac net puan la aliyo lutfn acik bi sklde cvb bekliorum smdiden tskkrler

    Adsız says:

    Mrb,.. ben almanyada üniversite ögrencisiym almanyada dogdum okula gittim türk vatandasligim var burdan yatay gecis veya okula kayit yaptirma imkanim varmi?

    Simdiden tesekkürler!

    atakan says:

    slm bende bu işi yapmak istiyorum ama makine okuyorum son senem dikey geçişle falan geçme sansım varmı net bir bilgi lzım yardımcı olursanız sevinirim
    TEŞEKKÜRLER.

    Adsız says:

    Ve şimdi;
    Ana rahmine sıkışmış,
    Doğumu gerçekleşemeyen bir bebek gibi,
    Hayata tutunmaya çalısıyor AŞK.....

    Gayrı,neşter atmak farz oldu....!!!

    Projeksiyon Lambası, Projeksiyon Lambaları, Projeksiyon Tamiri, Lamba Değişimi

Yorum Gönder

Eğer Blogger üyesi değilseniz, Yorumlama biçimi yazan bölümden Adı/URL seçeneğini seçin. Açılan kutucuktaki URL bölümünü boş bırakabilirsiniz. Bir web sayfanız ya da blogunuz varsa oraya yazabilirsiniz.

Yorumunuz:

Powered by Blogger