Bir Mezunun Düşünceleri - Mustafa Öztürk

Rehberlikçilerin tuzakları, reklamlar, ve yerinde görmeden verilen kararların ne derece yanlış olduğuna örnek birisiyim. Atçılık işletmeciliği okudum ve bu dediğim tuzaklara kandım. Hiç de 3-5 milyar maaşla çalışmıyorum erken bilinç sahibi oldum ve dikey geçiş sınavıyla bu bölümlerden geçilebilecek tek bölüm olan veteriner fakültesine geçtim. Şimdi bu okulun bana kazandırdıklarını ve kaybettiklerimi anlatayım.
Çok güzel arkadaşlarım oldu.Okulun kontenjanı az olduğu için. Samimi dostluklar edindim. Veteriner fakültesi okuyorum. Hayata ufak bir adım attım. İş ortamını gördüm staj sayesinde. Gelelim kaybettirdiklerine:
Dile kolay iki sene! Veteriner fakültesine geçmek için girdiğim sınavda yıprandım. Geçtim, derslerimi vermek için bir o kadar daha yıpranıyorum (türk dili, ingilizce, tarih dışından bir dersten muaf olmadım). Sadece olumsuz bu iki sebep sizin için olumlu 3 sebebe tekabülse atçılık işletmeciliği, at antrenörlüğü ve nalbantlık bölümlerini tercih edebilirsiniz. Hepinize kolay gelsin diyorum...
Mustafa Öztürk - 2008 Atçılık İşletmeciliği Mezunu

0 Response to "Bir Mezunun Düşünceleri - Mustafa Öztürk"

Yorum Gönder

Eğer Blogger üyesi değilseniz, Yorumlama biçimi yazan bölümden Adı/URL seçeneğini seçin. Açılan kutucuktaki URL bölümünü boş bırakabilirsiniz. Bir web sayfanız ya da blogunuz varsa oraya yazabilirsiniz.

Yorumunuz:

Powered by Blogger